سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار به آینده بهتر نگاه کن
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

با سلام خدمت همه کنکوری های عزیز 91 . امیدوارم که حال همگی خوب باشه . این روزها کم کم داره صدای زمزمه هایی میاد / تابستون تموم شد ... خدایا چی کار کنم / عقب افتادم . هنوز خوب شروع نکردم ...آیا میتونم دو رقمی ، سه رقمی ، تک رقمی بشم ؟ تو رو خدا یکی به من جواب بده ؛ چه طوری میتونم عقب موندگی خودم رو جبران کنم ؟

ازت میخوام یکم به عقب تر فکر کنی / اگه فارغ التحصیل هستی ، یادت میاد از چند ماه مونده به کنکور پیش خودت گفتی که میذارم برای سال دیگه به قول معروف مشتی و درست و حسابی می خونم . پس کو ....؟ شا چطور / یادت میاد برای خودت رفتی چندتا کتاب تست خریدی و دنبال بهترین کلاس و مدرسه و استاد بودی... به غیر از صفحه اول بقیه اش رو خوندی ؟ الان فیکس با کلاس داری پیش میری و جا نموندی و کارت به کپی کردن جزوه از تخته نکشیده ؟ دفتر برنامه ریزیت کجاست ؟ اون اول تیری که قول دادی بخونی چی شد ؟ بذار یکم بیشتر برم به گذشته /// شما دوست عزیز یه سری به کتابخونه ات بزن ... همون کتابهایی که برای کنکور دوسال پیش خریدی رو بیار بیرون ... خودت و خدات ... آکبند هست یا نه ؟ میگن انقدر بد بین نباش . چشم ... میام این طرف بازار / شمایی که دست و پا شکسته خوندی و دو تا آزمون هم دادی ... تو هم خودت و خدات ... سر جلسه آزمون روز جمعه نگفتی برای آزمون بعدی میترکونم و فول میخونم ... این آزمون هیچی ؟ گفتی یا نه ؟ ؟ چند روز اراده کردی که اون صبح دل انگیز از راه برسه و تو خودکار مثل ربات بری سراغ خوندنی که همیشه خیالش رو می کردی ... چند تا شنبه گذشته ... چندبار با خیال فردا شب سر رو بالش گذاشتی ولی فردا همه کار کردی به غیر از اونی که دیشب تو فکرش بودی ...به نظرت از اول تابستون تا حالا تکراری نگذشت ؟ اگه جز اون زرنگ ها هم بودی خودت میدونی که هنوز بعضی از درس ها میترسی و درست و حساب به سراغشون نرفتی / نگاه کن ... تو درسی که بهش علاقه کمتری داری چقدر پیشرفت کردی ؟ چند بار موقع خوندن به فکر سال دیگه و رتبه و نمره و رشته و دانشگاه و بقیه بچه ها و .... بودی و درس و کنار گذاشتی و رفتی تو خیال . چند بار شد که به همه برنامه هایی که اول صبح رو ریختی برسی و تغییرش ندی و از کمیت و کیفتش نزنی . یادت میاد چقدر کند کار میکردی و اتلاف وقت داشتی ؟ یه ناهار خوردن یک ساعت طول میکشید ؟ خوب یادمه که اگه صبحت رو از ساعت 8 شروع نمی کردی اون روز برات یه روز بد تلقی میشد و روزی بود که نشد اون چیزی که تو ذهنت بود ... فقط به خاطر 2 ساعت خواب بیشتر ... نگفتی یه اخبار ورزشی نگاه می کنم و میرم سراغ کتاب ولی نفهمیدی چی شد که یه سینمایی هم اومد بهش چسبید . ماه رمضون هم که نگو .... سحری خوردن از هزار تا قرص خواب آور بدتره و کی میتونست بعد از سحری مطالعه کنه . بیا با هم چرتگه بندازیم ... برو ماشین حسابت رو بیار تا ببینیم چقدر عقب افتادیم ... به عبارتی هفتاد و چند روز و .... چند ساعت میشد ازش مطالعه استخراج کرد ؟ چند تا کتاب رو میشد بست و تموم کرد . الان چقدر با هدفت فاصله داری ؟ میدونم که تا حالا خیلی با خودت خلوت کردی و رو کاغذ سفید و درون دلت با خودت عهد و پیمان بستی که تغییر کنی و این حرفهایی که زدم یه خرده بیشتر و کمتر همه حرفها و حال و روز این روزهای اکثر شماست .

بچه های عزیز / الان وقتش هست . هر کسی که تا حالا و به هر نحوی از ترن کنکور جا مونده ... این ایستگاه برای سوار شدن عالیه . باور کن که الان و نه هیچ وقت دیگه ای ... حتی اگه این مطلب رو چند روزی بعد از تاریخ انتشارش داری میخونی ... باور کن که برای رتبه 3 ، 2 و حتی تک رقمی شدن هنو هم دیر نشده ... یه شرط داره ... شرطش اینه که تو بخوای تغییر کنی / تغییر اسمش برات آشناست و تا حالا هزار بار خواستی اما نشده ... ولی اینبار فرق داره .... ازتون میخوام که هر کجا که هستید به این خیل جمعیت متصل بشید و همه با هم انرژی ها تون رو برای تغییر رو هدفی مشترک متمرکز کنید . یه تغییر اساسی و برای تغییر یک نتیجه کلی باید روی جز به جز زندگی تمرکز کنی و سعی کنی که همه چیز رو فقط و فقط در جهت هدفت قرار بدی و نه چیز دیگه ای ... غرق در هدفت شو ... باور کن که چیزی تغییر نکرده و عوض نشده ... تو همون آدمی با همون افکار بزرگ و اهداف عالی ... چرا که نتونی به اونا برسی ... قبول دارم الان کمی سستی کردی و عقب افتادی ... ولی کی گفته که دیگه همه چیز تمومه .... اگه تو آدم دیگه ای باشی و بتونی که از همه نیروهای ماورایی جهان خلقت استفاده کنی میتونی همه چیز رو عوض کنی یادت ، تک تک شما عزیزان همون کسانی بودین که موقعی که دبیر تو مدرسه می خواست ازتون امتحان بگیره جفت دستاتون رو میذاشتین رو گوشتون و با کسی کاری نداشتی و تو اون چند دقیقه معرکه مطالعه میکردی و یکدفعه تو 15 دقیقه یک درس رو کامل با جزئیات تموم می کردی ... یادت میاد تو اون یه ربع زنگ تفریح تا نیم ساعت ، چهل دقیقه راه مدرسه چقدر دقیق و با سرعت خودت رو برای امتحان آماده می کردی و اتفاقا نتیجه هم می گرفتی ، با شرایط کاری داشتی .. میگفتی الان چه جوری بخونم و کی استراحت کنم و تمرکز ندارم و شلوغه و محیط خوب نیست و منبع مطالعاتیم فلان نیست و  ؟ ! ... یه لحظه چشمات رو ببند ... فقط فکر کن که همین الان نه کاری داری با روز هفته و نه تاریخ و نه ساعت و نه ..... فقط تو ذهنت ببین که داری میری به سراغ مطالعه ... ببین داری چی کار می کنی .. تست میزنی ... می خونی ... ؟ از کدوم کتاب و درس ... الان ساعت چند شده ...؟ خسته ای یا هنوز داری ادامه میدی ... آفرین ... قدم به قدم داری به هدفت نزدیک میشی یا نه ؟ عالیه ... همینه //// ما تو خونه یه بچه کوچیک داریم ... یه گیم براش خریدم و تو اون یه بازی داره که میدونم الان بگم همطون اونو دیدین ... یه سری اشکال هندسی نامتقارن از بالای صفحه میان پایین و باید با چرخاندن اونا رو طوری قرار داد تا فضای خالی کمتری بینشون ایجاد بشه و اگه در امتداد یک خط راست قرار بگیرن به عنوان امتیاز اون ردیف پاک میشه و اگر بی دقت باشی ... اشکال روی هم تل انبار میشن و میرن تا بالا صفحه و شما می بازید .... همین بازی اینجا هم مصداقش دیده میشه .... اگه کاری نکنی و دست رو دست بذاری ... کم کم زمانت میره بالا و بالای صفحه و سوختن میرسی ولی حالا که فقط چند ردیف اول رو خراب کردی ... میتونی با ساختن عاقلانه بقیه کم کم عقب افتادگیت رو جبران کنی و برسی به وقتی که اصلا انگار عقب موندگی نیست ... فقط خوب گوش کن ... یکم عجیب و غریب هست ولی اگه میخوای بسم الله .... با احترام به نظر همه مشاوران که در این زمان به داوطلب که شما باشی درس خوندن نرمال رو پیشنهاد میدن در حدود 6 ساعت ؛ ما اینجا میخوایم یه کار ویژه بکنیم ... برای چند روز یه جور دیگه زندگی کن ....درس بخون ... نه بگو از چی و نه من میگم ... متنوع بخون ... از هر درسی که دوست داری ... فقط تک درس نخون ... چند تا درس انتخاب کن .... فکر کن اومدی تو یه غار ... و از همه دنیا فارغ شدی ... کاری به چیزی نداشته باش ... نه بازی و نه شیطنت نه تلفن و نه رمان و اینترنت گردی و خیابون گردی ... میخوایم با هم بریم به یه مراسم ویژه . اسمش هست احیای درون خفته .... حالا در اون پروسه تا میتونی درس بخون ... چند ساعت نگو ... گفتم تا میتونی ... خوابت میاد برو بیرون قدم بزن ... آب سرد بزن به صورتت ... پاهات رو بکن تو لگن آب یخ و هر راه دیگه ای که بلدی برای بیدار موندن .... گرسنه که میشی نپر به سمت یخچال ... بذار گرسنه بمونی ... از 24 ساعت 25 ساعت درس بخون ... الان چیزی سوال نکن ... گفتم فقط بخون ... تست بزن ... تمرین کن ... از دروس متنوع ... بدون برنامه ؟؟؟؟ آره بدون برنامه ... تست آموزشی و سنجشی و زمان دار و خلاصه نویسی و .... نداریم .... منبع خوندن مهم نیست /// اصلا و ابدا به چیزی فکر نکن .... شب میشه بشه ... همه خوابن ... باشه ... یه گوشه ای از اتاق ...یه نور گوشیت که هست دیگه انشاا.... . بازهم داری سوال میکنی احساس می کنم ! نه مطالبق بودجه بندی آزمونت هم نخون ... پیرو هیچ قاعده ای نباش ... ولی اونایی که میخونی ... با تراکم و فشار زیاد بخون ... نذار حواست به چیزی پرت بشه ... به خودت بگو سه روز فقط و فقط کارم همینه و با چیزی و کسی کاری ندارم .... باید بتونی یه فصل رو 5 ساعته جمع کنی ... مثل شبهای امتحانی که اساسی جا مونده بودی ... یادت میاد 100 صفحه جزوه رو 4 ساعت میخوندی ... همون جوری ....بذار چشمات خسته بشه / دستت و پاهات و کمرت خستگی رو احساس کنه / خواب رو به کارهات ارجحیت نده ... تنها موقعی بخواب که جسمت داره رو کتاب ها می افته /  از همین الان ذهنت رو برای این کار آماده کن . در حین کار به خصوص در آخرای شب چند تا نفس عمیق بکش و به خودت رجوع کن ... آیا امروز تلاشت جز بهترین ها بوده یا نه ؟ به خودت بگو کی این موقع شب بیداره و داره درس میخونه .... باور کن که فقط خودت و معدود ستاره های آسمون بالای سرت . بذار نفس هات به شماره بیفته ... بذار خاک روی کتاب های اتاق زدوده بشه ... کم کم احساس کن که این آدم تو هستی و نه قبلی و در آخر شب با افتخار یه ساعت مطالعه باور نکردنی رو تو دفتر ذهنت ثبت کن و از خدا بخواه که راه استفاده از توانایی هات رو بهت یاد بده . پس تو توانایی حرکات جهشی رو داری .... تو میتونی کاری کنی که از اول تابستون داشتی به خاطرش دس دس می کردی و از زیرش فرار می کردی رو انجام بدی . تو دنیا سیگنالها و علائمی وجود دارن که میگه بیا ... شروع کن ... تو میتونی و علائمی بسیاری هم برای خرده گیری و برجسته کردن نقاط ضعف که نه نمیشه و .... این ما هستیم که انتخاب می کنیم با کدوم یک از اونا پیش بریم و پلان و برنامه ذهنی خودمون رو بر کدوم اساس بچینیم .   طوفانی شروع کن و ایمان بیار که این تو هستی که این کار خارق العاده رو انجام دادی .... بعد کم کم به سمت دروسی برو که در اونا از نظر پایه یا مهارت قبلی پیشینه خوبی داری ... متوسطهای خودت رو تا به حد عالی برسون ... بعد بهش نگاه کن ... آره این کار خودت بود ... بذار تو یه آزمون چشمت درصد بالای 85 و رتبه زیر 500 ببینه تا کم کم یخ های درونت باز بشه و به عینه ببینی که تونستی خیلی ها رو کنار بزنی ....از پیله خودت بیا بیرون ... دنیا و موفقیت حق توست . اونوقت پیش خودت راضی باش به اینکه دیر شروع کردی و افسوس اونو نخور ... چون همین دیر شروع کردن و عقب افتادن باعث شد که مثل یه کش با سرعت تر و پر شتاب تر به سمت جلو حرکت کنی و این با ارزش هست / پیش خودت بگو ... خدا رو شکر که عقب افتادم تا الان میتونم انقدر گام های بلندی بردارم و انقدر معرکه در مسیر هرفم پیش بم که فکر کنم دیگه هیچ مانعی نیست که بتونه منو از این حرکت فوق العاده باز داره . چند روز به چیزی فکر نکن و هر چی مه تو ذهنت هست رو با عمل نشون بده ...بعد تکنیک برنامه ریزی مثل فرمان ماشین میاد و خودش رو نشون میده و به کار تو جهت میده . پس بدون که فرمان و ترمز ای بی اس و کیسه هوا و بهترین امکانات و تجهیزات و سخت افزار تا قبل از راه افتادن ماشین به درد نمیخوره . پس بندهایی که دست و پای خودت بستی و گره زدی رو راحت باز کن ؛ خودت رو راه بنداز و این مدت باقی مونده تا پایان تابستون رو اونجوری که فکر میکنی شایسته توست تلاش کن .


انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

هدیه
ساعت14:50---23 اسفند 1391
سلام سال سوم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک ام.میشه بهم بگید تو این فرصت کم چطور در خرداد نتیجه بگیرم و بگید واسه ازون دادن قلمچی بهتره یا گزینه دو وسنجش؟امسال قلمچی بودم راضی نبودم

هدیه
ساعت14:50---23 اسفند 1391
سلام سال سوم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک ام.میشه بهم بگید تو این فرصت کم چطور در خرداد نتیجه بگیرم و بگید واسه ازون دادن قلمچی بهتره یا گزینه دو وسنجش؟امسال قلمچی بودم راضی نبودم

هدیه
ساعت14:50---23 اسفند 1391
سلام سال سوم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک ام.میشه بهم بگید تو این فرصت کم چطور در خرداد نتیجه بگیرم و بگید واسه ازون دادن قلمچی بهتره یا گزینه دو وسنجش؟امسال قلمچی بودم راضی نبودم

جواد
ساعت20:09---1 شهريور 1391
سلام من امسال (91) کنکور دادم علیرغم همه تلاش ها و سختی هایی که کشیدم رتبم 10000 شد امسال که انتخاب رشته کردم حدس می زنم که مکانیک پیام نور قبول شم در حالی که من واقعاً عشق فیزیکم ولی با این رتبه نمیتوانم در تهران دانشگاه دولتی قبول شم سوال من اینه که آیا دوباره بشینم برای کنکور بخوانم یا اینکه راهی برای ادامه تحصیل در رشته فیزیک برام وجود دارد؟

فریبا
ساعت13:47---14 مرداد 1391
سلام.من برای کنکور92ازامروشروع کردم.برای رتبه پایین100دیرنشده؟
پاسخ: سلام . فایل صوتی مربوط به کنکوری های 92 حتما توجه کنید رو دانلود کن


ii
ساعت13:43---14 مرداد 1391
آقای مشاور امکانش هست که تلفنی با شما حرف بزنم ۱ دفیقه برای مشاوره
پاسخ:سلام . سرشون شلوغ هست . قبلش پیامک بدین . شاید شد


ii
ساعت15:19---13 مرداد 1391
سلام

مرسی ممنون که به ما مشاوره میدین

ببخشید میشه یه رشته مهندسی و یه دانشگاه اطراف تهران مثال بزنید که حتما قبول میشم

مرسی
پاسخ: بستگی به رتبه داره . مهندسی رو با تدبیر انتخاب کن . نه هر جا که فقط قبول بشی . فایل پی دی اف مجله مربوط به راهنمای انتخاب رشته قلم چی رو بگیر که امروز گذاشته


ii
ساعت0:23---12 مرداد 1391
سلام

لطفا زودی جوابمو بدین خواهش میکنم

من بخاطر مشکلاتی که داشتم امسال(۹۱) رتبه 43000 اوردم ایا میتونم پیام نور یا غیرانتفاعی یا مجازی برم دانشگاه؟؟؟یا تهران یا شهرستان-----البته تهران زندگی میکنم

ممنون
پاسخ:سلام . پیام نور میتونی اطراف تهران بری


مجيد
ساعت3:13---9 تير 1391
سلام استاد عزيز :

با تشكر از زحمات شما چند سوال داشتم كه اميدوارم نظر شمار دريافت كنم .

1 - فرزندم دانش آموز رشته رياضي است كه براي كنكور 92 آماده مي شود ولي تمايل شركت در رشته تجربي را دارد و گاهي نظرش عوض مي شود و سوال من از شما آيا يك دانش مي تواند هم زمان در دو آزمون تجربي و رياضي شركت كند ولي يك از انتخاب رشته ها را تكميل كند و چگونه ؟، لطفاً نظرتان را بگوييد ؟زيرا كسي نتوانسته جواب مناسبي در اين زمينه به ما بدهد آيا بايد به سازمان سنجش مراجعه كنم ؟

2 - براي شركت در آزمون ، آزمونهاي قلم چي بهتر است يا گزينه 2 ؟ نظر شما و دوستان ديگر كه در اين آزمونها شركت كرده اند چيست ؟ آيا مي توان نقاط قوت و ضعف هر يك را بيان كنيد ؟ با تشكر مجيد

پاسخ:سلام . در دانشگاه آزاد این امکان وجود داره که در هر دو کنکور شرکت کنین ولی دانشگاه سراسری خیر . آمارها نشون داده تمرکز روی یک رشته و خوندن منحصر برای اون بهتر جواب میده . باطن آزمون دادن به عنوان ابزاری برای تسهیل راه موفقیت در کنکور هیچ گاه رد نمیشه ولی در مورد کدوم آزمون و منحصرا" این دو آزمون تفاوت های فردی مد نظر هست . چرا که هر دو این آزمون ها خوب هستن ولی بنا به ویژگی های فرق میکنه . پیشنهاد من شرمت در آزمون های گزینه دو در تابستان و قلم چی در ضمن سال هست برای دانش آموزان سخت کوش


مهسا
ساعت19:01---22 دی 1390
سلام

حس عجیبی دارم هم خوشحالم چون یه عالمه انرزی مثبت گرفتم و یه عالمه بهم روحیه دادین و اعتماد به نفس از دست دادمو بهم برگردوندین هم ناراحتم چون خیلی زمان رو از دست دادم و خیلی دیر جنبیدم یعنی میخوام بجنبم

من مدرسه ی خود قلم چیرو میرم یخب طبیعتا طبق برنامه ی اونا هم پیش میرم

الان 6 روز تا اتمام زمان تمدید شده برای دانشگاه آزاد وقت مونده و منی که همه جوره فشار و استرس روم هجوم آورده

تو مدرسه دیروز جلسه ی انتخاب رشته بود وقتی گفتم با میانگین تراز 5500 میخوام انتخاب اولم رو پزشکی یزد بزنم همه ی پشتیبانها و کادر مدرسه مسخرم کردن و گفتن حاضریم امضا کنیم که قبول نمیشی خب خیلی بهم بر خورد من به خودم و تواناییهام ایمان دارم و میدونم که اگه بخوام حتما قبول میشم تازه اونقدرام بلند پروازی نکردم که انتخاب اولم رو بزنم پزشکی تهران یزد رو زدم چون بومیه اونجام یعنی اونجا بدنیا اومدم پس طبعا درصد قبولیم اونجا بیشتر از شهرای دیگه است تازه همه ی اینا در صورتی عملی میشه که من نتیجه ی دلخواهم رو تو سراسری نگیرم چون به هیچ وجه شرایط برام جور نیست که بخوام برای سال دوم بخونم میخوام کمکم کنین تا تو این 5 ماه و 17 روز باقی مونده به جنگ کنکور برم

وای که چقدر دلم میخواد همه چی به خیر و خوشی تموم شه کاش بشه و میدونم که این بستگی به خودم داره

تو خونه ی ما مامانم که ازم قطع امید کرده و مدام ایه ی یاس میخونه بابام هم که همش ماموریته و نیست

اوضاع خیلی برام سخت شده از طرفی وقتی بین دوستام تو مدرسم روحیه میگیرم ولی از اون طرف وقتی میام خونه انقدر حرفای نا امیدانه و تیکه و کنایه و مقایسه با دخترای فک و فامیل میشم که میخوام دیوونه شم خواهشا کمکم کنین دارم روانی میشم

کاش زودتر جوابمو بدین
پاسخ:سلام . اگر گروه ما رو بشناسید میدونید که اینجا من و خانم آزاد از همکاران استاد افشار هستیم و نمی تونیم در جانب ایشون حرف بزنیم و قولی بدیم ولی مث اینکه ایشون تعداد معدودی رو برای نیمسال دوم برای بحث مشاوره خصوصی مگیرن می تونید با خود ایشون صحبت کنید ... 09358960503 و یا به وبلاگ بچه های طرح ایشون برین www.knkr91.mihanblog.com من درکت میکنم و بهشون در موردت تا فردا میگم تا 5 ماه و 17 روزت کمتر نشه و اگه شرایط جور شد بتونی استارت درست و حسابی در کنار یه مرد نازنین مث ایشون رو بزنی که مطمئن هستم اگه بخوای ب همه چیز میرسی


فریده
ساعت18:11---6 دی 1390
سلام من از چند روزه که شروع به درس خواندن کردم ینی از1 دی و آزمون گزینه2 شرکت کردم ک از 30 دی ازمونارو من باید برم امروز ک مطالب شمارو خندم گفتین برای پشت کنکوریها قلمچی خوبه ینی من ک گزینه2 میرم موفق نمیشم؟
پاسخ:سلام نه این چه حرفیه ... الان هستند بچه هایی که دارن آزمون گزینه دو هم میدن و فارغ التحصیل هستند ... گفته شده که بهتره آزمون قلم چی بدم چون برنامه ریزی ها کوتاه مدت تر هست و بیشتر به درد فارغ التحصیل میخوره ... وگرنه رفتن یا نرفتن به فلان آزمون پیش شرط موفقیت نیست


sevil
ساعت19:28---11 آذر 1390
اي كاش همين الان جوابمو ميدادين...


sevil
ساعت19:25---11 آذر 1390
چطوري مي خواي كمكم كني؟

وضعم خيلي وخيم هست :-(
پاسخ:سلام . تماس بگیر 09358960503


sevil
ساعت14:14---6 آذر 1390
سلام

من دير رسيدم اين مطالب و بخونم. حالا چيكار كنم؟


پاسخ:کمکت میکنم


مجتبی
ساعت22:53---26 مهر 1390
سلام نمیدونم چی بگم میخوام بگم مرسی همین . اون حرفایی رو که زدین واقعا باعث شد به خودم بیام حتی گریه ام بگیره همین الان هم که دارم اینا رو میگم گریه میکنم ممنون اما این باعث میشه مثه کوه محکمو استوار شروع کنم بازم ممنون
پاسخ: سلام . امیدوارم که ادامه بدی و بیش از پیش موفق باشی


danial
ساعت11:45---26 مهر 1390
misheh begooid az ketabhay riazi 2 va hessaban kodoom ghesmat ha ro bekhoonim?


پاسخ:سلام . در کتابهای جدید مفهوم حد تا حدودی تغییر کرده ( پس حد رو بخونید ) حل معادلات و دستگاه اعداد و تابع + دنباله و تصاعد ها بیش از پیش بسط پیدا کرده انتگرال کمرنگ تر شده حل معادلات درجه رو هم بیشتر کار کنید .


neda
ساعت7:41---19 مهر 1390
ممنون . بسیار سپاسگذارم
پاسخ:ممنون


nafas
ساعت23:48---18 مهر 1390
سلام

من كلاس سوم هنرستان(رشته كامپيوتر شاخه وب) هستم! سوال من اين بود كه بدونم براي كنكور جه درس هايي مياد؟ و اينكه ازمون كنكور كامپيوتر متفاوته يا نه؟ جون من رشتم وب هست، ازمون مختص به رشته وب هست يا نه؟
پاسخ:سلام طبق اطلاعیه و پروفایل از ارائه خدمات و تحلیل تخصصی کتب و دروس برای رشته های غیر از شاخه نظری معذوریم


neda
ساعت16:15---17 مهر 1390
با سلام . من باز از شما یه راهنمایی می خوام . من قبلاً یعنی تابستون خیلی انگیزه برای کنکور 91 داشتم . اما الان انگیزه ندارم یا خیلی کم شده . لطفاً راهنماییم کنید واسه افزایش انگیزه چیکار کنم . چون باعث میشه که با میل و رقبت درس بخونم . مرسی
پاسخ: سلام . برای افزایش انگیزه باید اون تلاش ها و کارهایی که قبلا خودت انجام دادی بیفتی و اینکه درک کنی بازهم تکرار اونا برای تو دور از دسترس نیست و میتونی که حتی به بهتر از اونا برسی . پست احساس رو هم بخون و سعی کن که حس و انگیزه و شور خوبت رو در خودت ثابت کنی


sara
ساعت13:40---17 مهر 1390
salam ,khaste nabashid

man konkorie 91 hastam

mikhastam bedonam kodom ketaba taghir karde

lotfan bamo bedid
پاسخ:سلام به شما کتب ریاضی 2 و 3 و سال چهارم بچه ای تجربی و کتب ریاضی 2 و حسابان و دیفرانسیل بچه های ریاضی تغییرات کلی داشته . زیست تغییرات خیلی کمی داشته و در حد اصلاحیه بوده ادبیات و دین و زندگی هم خیلی کم و در حد حذف یا اضافه کردن چند کلمه مینا عظیمی


سه نقطه
ساعت2:47---11 مهر 1390
سلام



من سال 91 برای بار سومه که می خوام کنکور شرکت کنم

همیشه یه دانش اموز متوسط بودم که با معدل 17 قبول می شدم...



سال اول رتبم بالای 46000-47000 شد به خاطر افتضاح بودن رتبه اصلا انتخاب رشته نکردم



امسال کلی به خودم سختی دادم وسطای درس خوندن هی به رفیقم تو کتابخونه می گفتم:



خاک بر سر ما که پارسال نرفتیم دانشگاه



چه اشتباهی کردیم



و حرف هایی از این دست



خلاصه با کلی سختی و اضطاب خوندم و رتبم شد 26000



انتخاب رشته کردم اون رشته هایی که می خواستم قبول نشدم



در نهایت مدیریت مالی غیر انتفاعی قبول شدم



با ازاد مهندسی صنایع غذایی



باز هم دیدم هیچکدوم راضی کننده نیست...



هیچکدوم اینده کاری نداشتن



تصمیم گرفتم بمونم برای سال سوم



ولی الان انگاری یه کوه رو دوشمه



خیلی برام سخته



از فکر این که باز هم باید بشینم روزی 6-7 ساعت درس بخونم دلشوره می گیرم و بغضم می گیره



به خدا خیلی سخته رو میزای کتاب خونه بشینی تو گرما تو سرما...



زیاده خواهم نیستم من به رتبه 18000 قانعم



یعنی توقع رتبه زیر 10000 ندارم



در ضمن امسال چند ماه هم باید برم سربازی حساب کردم



کلا 6 ماه وقت برای مطالعه دارم



خیلی دلشوره دارم



هیچکی دور و برم نیست که باهاش بخونم



پارسال 5-6 تا از دوستام بودن



امسال همشون رفتن دانشگاه(هر چند رشته های دسته چندم)



تنها باید برم کتاب خونه یا تو خونه بشینم بخونم



بدون کلاس کنکور ،بدون ازمون...



شما بگید چیکار کنم؟



دلم می خواد یه دل سیر گریه کنم!



از یه طرف هم امید هست



چون زبان و ادبیات خوبی دارم در حد 60 تا 70



دینی رو هم بد نمی زنم حدود 55-60



می مونه اختصاصی ها که مشکل اصلی منه



من با زیست 20 و شیمی 30 ریاضی و فیزیک 10 می تونم 14-15000 بشم اما مشکل اینه که نمی تونم این ده تا تست درست زیست رو بزنم



با اینکه کلی زیست می خونم



در کل مشکلم رو اختصاصیاست



حساب کردم



از ساعت 8 صبح تا 12 شب 16 ساعت وقته



و من با 6-7 ساعت مطالعه می تونم به هدفم برسم



که میشه 3 ساعت از ساعت 8 تا 11



2 ساعت از 12 تا 2



2 ساعت هم از 4 تا 6



6 هم استراحت تا اخر شب



شبم یه مرور کلی



به نظرتون خوبه؟



اگه این برنامه رو انجام بدم بهم فشار نمیاد...



من تو خودم نمی بینم که بشینم روزی 10-12 ساعت درس بخونم چون اینطوری بار نیومدم





هنوزم اظطراب پارسال با منه...



سختی های که ماه اخر کشیدم



اون همه خوندن



تست زدن

و...



شما بگید چه کنم؟؟؟
پاسخ:سلام دوست عزیز . امیدوارم که حالت خوب باشه . خوب ممنون از اینکه وقت گذاشتی و حسابی از خودت نوشتی . معدل خوبی داری . یا بگم متوسط به بالایی داری . 6 تا 7 ساعت هم وقت خیلی خوبی هست . درصدهای عمومی تو هم عالی ... نمیدوم چرا انقدر وقتی که برای عمومی گذاشتی برای زیست و شیمی نذاشتی ؟ شاید هم همین جور که میگی گذاشتی ولی جواب نداده و نشده ... حتما علتی داشته چون من باورم نمیشه کسی کتاب شیمی بهمن بازرگان رو بگیره دستش و جاهای آسان تر ( دو فصل اول شیمی پیش . کل شیمی دو به غیر از فصل 4 . و دو فصل آخر شیمی 3 ) رو بخونه ولی نتونه تو کنکور حداقل 30 بزنه . نارحت نباش .... توقعت هم که کم هست ... رتبه 15 هزار رو یکی از شاگردام از 12 ماه 8 ماه رفت سربازی و کلا 3 ماه خوند ، شد . آزمون نده ... ولی سوال های آزمونی رو از آشنایی گیر آوردی بزن . نمیدونم چرا میخوام یه کار عجیب کنم ! یه کار برات دارم / 3 روز فرصت داری تا هر جوری که میتونی دینی کل سه سال خودت رو با زدن آزمون جامع کنکور سالهای قبل بکنی مرز 65 . بیشتر هم شد بهتر / اگه این کار رو کردی ... با وجود شرایطی که گفتی حاضرم که یه مدتی در کنارت کارهای روزانه ات رو بررسی کنم و بهت کار بگم . 3 روز دیگه بازهم بیا و لیست همه کتب تست و آموزشی که داری رو براک بنویس اینجا یا میل بزن


باران
ساعت16:08---10 مهر 1390
من رشته ی کامپیوتر هستم میدونم که شما به رشته های دیگه پاسخ نمیدید لااقل یه سایتی معرفی کنید که ما رو راهنمایی کنند


مرسیپاسخ:سلام به شما . اگر سوال شما در مورد شیوه و نحوه مطالعه و اصول صحیح مطالعه و رفع نواقص در برنامه روزانه است میتونید مطرح کنید ولی معذوریم که مشخصا به دلیل عدم تسلط کامل روی دروس شاخه هنرستان نمیتونیم خیلی وارد جزئیات بشیم و متاسفانه سایتی رو در اینباره نمی شناسیم .


نیوشا
ساعت22:40---6 مهر 1390
استاد همه حرفاتون کاملا درست اما من چطور باید تشخیص بدم که مشاورم خوبه یا نه
پاسخ:سلام . از روی سابقه ایشون و پرس وجو با کسانی که باهاشون کار کردن ... پرسیدن چند سوال و مقایسه اون با منابع معتبر روش های یادگیری و مشاوره تحصیلی . در کل صحبت کردن و پزسیدن روش ... از همه مهمتر سبکی که او داره ... مثلا شما دوست دارین که یک نفر بهتون مو به مو برنامه بده و بگه عمل کن یا اصولش رو به شما بگه وخودت برنامه بریزی و او نظارت کنه .


نیوشا
ساعت13:29---6 مهر 1390
سلام استاد من میخوام یه مشاور بگیرم که ساعت به ساعتم رو کنترل کنه و بهم جهت بده که یه وقت وسط راه کم نیارم و تنبل نشم شما که واسه ما وقت ندارید مجبورم تو شهر خودمون بگردم کاش شما بودید اما افسوس.... به نظر شما درسته کارم؟ میخوام واسه ÷زشکی بخونم
پاسخ:بازهم سلام . داشتن مشاور بستگی داره که کی باشه و با چه دیدی شما بری سراغش ... همین امروز صبح یکی بهم زنگ زد و گفت که با فلانی مشاوره گرفته بود برای یکسال همه برنامه هاش رو هم اجرا کرده بود مو به مو رتبه اش شده بود 3200 . داشت از اون آقا بد میگفت . منم که ایشون رو میشناختم گفتم که زیر قرار داد مگه به شما تضمین زیر 100 داده بود ؟ گفت نه . گفتم : اون آقا تا حالا زیر 1000 نداشته ... گفت چرا زیر 100 هم داشته ... گفتم پس عیب و ایراد از خودت بوده من هم کسی نیستم که شما داری افسوس میکشی ... تعداد جمع کمتر از این بود خودم برای همه تک به تک مشاوره خصوصی میدادم ....برنامه میدادم ... و .... اما خودتون که میبینید .... جای اغراق منم نیست ... جمع جمع کثیری هست ... داشتن مشاور خوبه ... ولی اینکه شما با چه دیدی بری به سمتش ... مشاور خوب بهت راه رو نشون میده ... یکسری از باورهای غلطتت رو تغییر میدی ... حالا اون باور بشه انگیزه و انگیزه هم بشه عمل کار خودت هست


zahra
ساعت19:03---5 مهر 1390
سلام بر مشاوران عزیز امیدوارم خوب باشین

آقای افشار من مطالب کند خونی پیدا نکردم ولی خودتون یه راهنمایی کنید تا سرعت مطالعه ام افزایش پیدا کنه

این گلم برای شما که خوبین


جدیدان صبحا که 5 بیدار میشم ولی از جام بلند نمیشم یا بیدارم که میشم 3 ساعت بعد احساس خواب میکنم چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام به شما . امیدوارم که حالتون خوب باشه . برای رفع مشکل کند خوانی هرگز لب خوانی و بلند خوانی نداشته باشید . سعی کنید در اول هر بحث و فصل خوادنی که اغلب مقدمه مطلب هست و مطالب خیلی مهم و سخت نیست را با چشم مرور کنید و تمرکز اصلی روی اصل مطلب باشه . مطلب رو چند بار نخوانید و تکرار نکنید و اگر احساس کردین که وسواس پیدا کردین هر صفحه رو که خواندید برای خودتون توضیح بدین یا از اون سوال حل کنید تا متوجه بشین که بلد هستین . از کتابهای آموزش تند خوانی هم در اوقات استراحت و فراغت استفاده کنید . در هنگام مطالعه تمرکزتون رو بحث خوادن اون مطلب باشه و نه اینکه چشم رو ورق باشه و ذهن تو خیال . در مورد خواب هم در آینده نزدیک مطلبی در وب گذاشته میشه . ممنون از دسته گل شما . ببخشید که مجبور شدیم برای نمایش کامل متن سوالات شما اونا رو پاک کنیم


raha
ساعت18:28---4 مهر 1390
سلام من سال سوم رشته کامپیوتر کاردانش میخونم اما خیلی از سال 91 میترسم اخه ارزو دارم دانشگاه دولتی قبول شم .میشه راهنماییم کنید چه کتاب هایی رو باید بخونم تا قبول شم راستی معدل امسالم چقدر در قبولی من ثاثیر داره؟؟؟
پاسخ:سلام طبق پست اطلاعیه و متن زیر بنر وب ، به علت کمبود وقت و تمرکز بر روی اصل موضوع از ارائه خدمات و مشاوره به داش آموزان دیگر رشته ها و موضوعات متفرقه معذوریم .


sogand
ساعت9:40---29 شهريور 1390
سلام خیلی عالی بود نوشته هاتون به ادم انگیزه میده من که خیلی روحیه گرفتم میخوام امسال به همه ثابت کنم که تغییر کردم امیدوارم که موفق بشم
پاسخ:سلام ... سلام به خانم سوگند ... آشنای قدیمی ما . ورود شما رو به اینجا تبریک میگم سوگند آقای افشار گفتن که میای اینجا حتما و براشون مهم بود که با چه روحیه ای میای خوشحالیم که تصمیمت رو گزفتی و روحیه خوبی داری مطالب رو بخون و کم کم پیش بیا برنامه های اجرا شده خودت و ساعات مطالعه و خوندن هر درست رو چند روز بذار تا بررسی کنیم موفق باشی مینا عظیمی


يلدا
ساعت1:49---29 شهريور 1390
سلام من امسال در رشته تجربي رتبم3000 شد خيلي از سال ديگه مي ترسم چون پارسال خيلي درس خواندم اما.... رتبم تو اخرين سنجش 300 شد اما.. ولي مي خوام دوباره تمام سعي ام را بكتم نمي دونم از برنامه كدوم موسسه استفاده كنم ستجش گزينه2 گاج يا قلم چي؟ و چه كتاب هاي تستي استفاده كنم ؟ لطفا كمكم كنيد خيلي گيج شدم
پاسخ: سلام . اولا تبریک به شما به خاطر رتبه خوبتون در کنکور 90 . اما فکر کنم که رتبه آخرین آزمون سنجش شما با رتبه شما در کنکور 10 برابری فرق داره که نمیدونم علتش چی هست ولی در هر حال شما با این پشتیبانه خوب از پارسال تا الان هم از خیلی از داوطلبان جدید جلوتر هستید و این فکر و ایده و اراده شما برای سال آینده عالیه تا بتونید انشاا... به هدفتون برسید ... برنامه آزمون قلم چی برای فارغ التحصیلان از طرف اکثر مشاوران توصیه میشه . با برنامه آزمون پیش برید و در دروس اختصاصی حتی یک گام هم از برنامه فراتر پیش برید تا در آخر اسفند همه اختصاصی ها رو تموم کرده باشید و عمومی ها هم تا جایی که آزمون پیش رفته رسیده باشید کتابهای مختلفی هم در بازار هستند که با توجه به سطح شما کتابهای نشر الگو و خیلی سبز رو در اغلب دروس توصیه می کنم ... وضعیت شما همانند وضعیت یه دوست دیگری هست بنام خانم ساجده که اون هم سخت کوش هست و فارغ التحصیل و میخواد به هر نحوی که شده دندان پزشکی قبول بشه و خود آقای افشار شخصا به ایشون مشاوره میدن .. صحبتهای ایشون و سوالاتشون هم اغلب در قسمت نظرات پست الگوهای برنامه ریزی هستند ... شما هم اگر دوست داشتید رابطه خوبی با وب داشته باشید و در صورت تشخیص مدیریت تمام سوالات و مشکلات و برنامه های شما توسط آقای افشار پاسخ داده خواهند شد موفق باشید رویا آزاد


mojtaba
ساعت17:13---28 شهريور 1390
سلام من متولد 1366 هستم دو بار کنکور دادم سراسری نتیجه خوبی نگرفتم اما دانشگاه ازاد هوشبری شاهرود قبول شدم میخوام یکسال دیگه بخونم نظر شما چیه چیکار کنم میتونم قبول شم
پاسخ:سلام به شما . پست کنکوری های با سابقه رو بخونید . اگر بخواید مثل دوباری که کنکور دادین عمل کنید همون بهتر که هوشبری شاهرود رو برید و دیگه پشت کنکور نمونید ولی اگه فکرت و عقایدت و و همه وجودت رو حاضری وقف کنی برای موفق شدن در کنکور ... میتونم بگم که هستن نمونه هایی مثل شما که تونستن رتبه های باور نکردنی هم بیارن منابع جدید رو برای درس ریاضی تهیه کنید ... اگر براتون مقدرور هست در یک درس به کلاس برین تا بیشتر در جو کنکور 91 باشید ... برنامه ریزی دقیق و پیش رفتن با برنامه آزمون قلم چی هم میتونه خیلی بهت کمک کنه مینا عظیمی


شهرام
ساعت19:57---14 شهريور 1390
اقا ما رو از کنجکاوری کشتید چه اشکال داره افرین بگو جان من..............................

من
ساعت19:26---14 شهريور 1390
خیلی خیلی عالی بود بمب انگیزه !!!

عاطفه
ساعت19:02---14 شهريور 1390
سلام.خواهش میکنم.من خودمم مشاوره هامو از بچه های وبلاگی میگرفتم...

رها خانوم اومد وبم ولی ادرس نذاشت متاسفانه.اگه اومد اینجا بگید ادرسشو حتما بذارهپاسخ:سلام . حتما بهشون میگیم


محمد
ساعت17:31---14 شهريور 1390
سلام من اامسال اول دبیرستانم می خوام بترکونم واسه کنکور:دی الان اموزشی چی بخونم چه درسایی تست چی بزنم؟ریاضی و فیزیک و می خوام تست بزنم از رو چه منابعی؟
پاسخ:سلام به شما به هیچ وجه تست به بچه های پایه توصیه نمیشه مگر تستی که با برنامه ریزی آزمونی پیش بره ... ولی از نظر من نیاز نیست تا سال سوم ... شما دروس رو تشریحی قوی کار کنید و سوالهای جون دار حل کنید . این خودش بهترین گام برای کنکور شماست که احتمالا تاثیر معدل هم تا اون موقع خیلی میشه .


سینا
ساعت15:35---14 شهريور 1390
سلام به همگی

خیلی از به های پشت کنکوری پرسیده بودن که چه کتابهای تغییر کرده

باید به عرضتون برسونم که کتابهای کنکور ریاضی به جز ریاضی 2 و حسابان و اندکی هم دیفرانسیل تغییر نکرده و همان منابع سابق است
پاسخ:سلام . بله همین طوره تغییرات دربقیه دروس مثل سالهای گذشته مبتنی بر تغییر صفحات یا در نهایت حذف و یا اضافه کردن یک تمرین یا فعالیت جدید هست . فایل pdf کتب رو ه میتونید از سایت زیر دانلود کنید www.chap.sch.ir


شهرام
ساعت13:53---14 شهريور 1390
سلام گفتید تو خونه یه بچه کوچیک داریم منظورتون چیه اگه بچه ی خودتونه چرا نگفتید بچه ام اشتباه نکنید منظوری ندارم واقعا میخوام بدونم خواهشا جواب بدید
پاسخ:سلام ... از اون سوال ها بودا ....!


رها
ساعت11:12---14 شهريور 1390
سلام

عالي بود ....

ممنون
پاسخ:سلام ... لطف دارین شما


کنکوری91 
ساعت5:14---14 شهريور 1390
سلام اقای افشار...نه کسی نیست همون مزاحم همیشگی.....درباره مطلبون فقط باید بگم گل کاشتین....اقا مثل همیشه چندسوال:br
1-من تو درس ادبیات گیر کردم..از الان هر چی حساب میکنم نمتونم تا بعد از نوروز ادبیات رو کامل ببندم...به نظرتون من باید به جای خوندن ریز به ریز کتاب محوری گاج باید چه کاری انجام بدم...اول گفتم کتاب ارایه های ادبی ساجدی رو میخونم با لغات خط به خط ادبیات گاج+کتاب محوری گاج پیش دانشگاهی که البته اینطوری به این نتیجه میرسم ولی اگه بخوام کل کتاب ادبیات رو با ارایه ها تک تک بخونم چیزی حدود450ساعت طول میکشه که برای من که فقط هفته ای5ساعت برا ادبیات گزاشتم کفایت نمیکنه...

حالا به نظرتون همین راه که تکه خوندن بهتره یا کامل...

2-توی امتحانات پیش دانشگاهی از درس زبان فرانسه و المانم سوال میاد؟

3-به نظرتون برای زیست شناسی در دوران مدرسه برای پیش بیشتر وقت بزارم یا برای پایه؟

4-من کتاب عربی فوت و فن خیلی سبز رو قصد دارم برا کنکور بخونم.این کتاب برا عربی کافیه؟

5-میخواست یه نظر در باره برنامه مطالعاتیم برای دوران پیش دانشگاهیم بدید...

هر هفته

زبان خارجه=5------عربی=5----دینی=3----زیست=25س عت-10ساعت زیست پیش/15ساعت زیست پایه-----شیمی12ساعت---6ساعت پیش و 6 ساعت پایه----زمین3ساعت----فیزیک10ساعت..6سا عت پیش و 4 ساعت پایه---ریاضی10ساعت-6ساعت پیش و4ساعت پایه..ودر روز چیزی حدود ده و نیم ساعت میخونم...

قصد دارم دانشگاه پزشکی شیراز قبول شم با این وضعیت میشه؟
ممنون...........
پاسخ:سلام . امیدوارم که حالتون خوب باشه . ممنون از محبت شما با اون همه آیکون زیبا که البته مجبور شدم برای نمایش بهتر سوال و پاسخ اونها رو حذف کنم . در مورد ادبیات باید بگم که اول از روی محوری جز به جز رو بخون ... تا مطمئن باشیم که یک بار درس رو کامل خوندی و تست زدی و بعد کم کم درسها رو با هم تست بزن و بعد از کل یک فصل . و چند فصل باهم ... اونوقت که کم کم خوندی و رفتی جلو و تست ها شد چند فصلی با هم بیا و کتابهای موضوعی مثل آرایه یا قرابت ساجدی ، نشر الگو و .... استفاده کن و مهارت خودت رو در تک تک بحث ها ببر بالا .. چون وقتی تو کنکور از آرایه سوال میاد ابیات از قسمتهای مختلف یک کتاب یا حتی همه کتب ادبیات طرح شده و بعضی وقتها هم کلا خارج از کتاب هستند / ادبیات هم اگه قراره بمونه بعد عید تموم بشه اشکال نداره / ولی بذار تاریخ ادبیات و املا و مطالب حفظی بمونه . در مورد سوال دوم باید بگم که بعید به نظر میرسه مگر درس هماهنگ کشوری باشه و در کنار انگلیسی زبان دیگه ای هم باشه . در مورد سوال سوم ... بستگی به برنامه مدرسه داره که چی کار میکنه ... بهتره از برنامه آزمون و مدرسه تبعیت کنی که کارت رو بتونی ارزیابی هم بکنی . در مورد سوال چهارم باید بگم که این کتاب برای کنکور کافیه از نظر درس و تست . برای تست بیشتر اگه خواستی دیگه عربی رو خیلی بالابزنی کتاب دومی هم مثل گاج سفید و جامع خوبه ولی فوت و فن رو اول حتما بخون . در مورد سوال آخر هم باید بگم کارتون خوبه .. منطقی هست . خوب برنامه ریزی کردین و حجم کار هم مناسب کسب یه رتبه ایده آل . یه پیشنهاد ... اگه احساس کردین که درسی زیاد پیشرفت نمیکنه نسبت به بقیه و خواستین که ساعتش رو ببرین بالا میتونید تو نیمه اول سال از وقت زمین که 3 ساعت هست هم کم کنید و اونو در 4 تا نیم ساعت در هفته بخونید . البته اگر به دارو کمتر فکر نمی کنید .


محمد
ساعت1:23---14 شهريور 1390
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد عزیز و زحمت کش.

من کنکوری 90 هستم و در زیر گروه 1 رتبه 43000 اوردم(از ارومیه) و در انتخاب رشته، رشته نیمه متمرکز مراقبت پرواز را امتخاب کرده ام.

سوالی که خیلی ذهنم را مشغول کرده است و از هیج کجا پاسخی برای ان نیافته ام این است که ایا با این رتبه از این رشته قبول مبشوم؟؟

آیا شما اماری از قبول شدگان سال پیش دارید.

با این رتبه من میتونم جزء معرفی شدگان چند برابر ظرفیت باشم؟؟؟

خواهش میکنم از شما پاسخ سوالم را به ایمیلم ارسال کنید.

واقعا تشکر از مطالب شما

e-mail: m.r.solouk@gmail.com
پاسخ:سلام . امیدوارم که حالتون خوب باشه . در پاسخ به سوال شما میتونم بگم که طبیعی هست که اطلاعات زیادی در مورد این رشته و آمار پذیرفته شدگان در دسترس نباشه . علتش هم به دلیل گزینش چند مرحله ای این رشته هست و هم به دلیل خاص بودن این رشته و گمنام بودن اون . با رتبه ای که شما آوردین به طور طبیعی و روی کاغذ نمیشه این رشته رو قبول شد اما همون طور که گفتم به دلیل خاص بودن این رشته پیش بینی ها برای اون خیلی شاید درست نباشه . شاید یک سال زود پره و شاید سالی این طور نباشه . ولی رشتهایی که گزینش چند مرحله دارن و به آمار اولیه چند برابر ظرفیت هست عموما تعداد نفرات زیادی رو در مرحله اول پذیرفته شده بحساب میارن تا بتونند نیروهای خوبی به خصوص از نظر پزشکی و شرایط دیگه جسمی و روحی دستچین کنند . حالا برای رشته مورد علاقه شما که خودش شاخه ای از کارشناسی فنی هوانوردی هست مهارت لازم جهت پذیرفته شدن در مصاحبه داشتن تسلط به زبان انگلیسی برای فراگیری قوانین FAA و مقررات ICAO هست . پس امیدوار باش . توکل به خدا انشاا... که جز پذیرفته شدگان اولیه باشی


نسرین
ساعت20:39---13 شهريور 1390
سلام خدا قوت

من امروز وب شما رو پیدا کردم واقعا مرسی

از امروز یه هوادار بهتون اضافه شد

کنکوری 91 ام.رشته تجربی
پاسخ:سلام از آشنایی با شما خوشبختیم


اوستا
ساعت17:11---13 شهريور 1390
استاد واقعا به قول خودتون معرمه بود ...کلی انگیزه های مردم رو زنده کردی

خدا اجرتون بده که رایگان اینهمه برای ما وقت میذارین
پاسخ:سلام . خواهش می کنم . قابل شما رو نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: